пятница, 10 июля 2009 г.

21 ივნისი გორი-მწვანე მონასტერი-ქვაბისხევის ეკლესია-ბორჯომის პარკი-გორი

ულამაზესი იყო მწვანე მონასტერი...


ნიკა, გიორგი, საბა, შაკო, ზაურიკო, ლუკა
როლანდი, თემუკა, მარიამი, თათული, მარიამი, ანანო, მზიკო, ელენე,ლიკა, მერაბიკო, გიორგი, ნეგო, აჩიკო





შაკო, თემუკა, გიორგი, ნიკა, გიორგი და ნეგო



ანანო, გიორგი, შაკო, მერაბიკო, თემუკა და საბა




ნეგო, შაკო და თემუკა




ელენე მასწავლებელი, ნინო და ნანა მასწავლებელი








მე და ნუციკო


მე და შაკო



მარინა, ნანა, ნინო, ცისია, ანა და ნონა






ნინო, ცისია, ნათელა, ნონა და მაკა





ქვაბისხევის ეკლესიასთან მისასვლელი გზა
























3 комментария:

  1. რა საყვარელი ბლოგია ბავშვებზე, კარგი იქნებოდა თუ უფრო მეტს დაპოსტავდით და მეტ ხალხს გააგებინებდით, რომ გორში ძალიან საინტერესო ბავშვები ცხოვრობენ თავიანთი მასწავლებლებითურთ :))

    ერთი რჩევა, ძალიან ბევრი ბლოგი გაქვთ და რთულია ყველას კითხვა, მგონი კარგი იქნებოდა, თუ ერთს გააკეთებდით, სადაც ყველაფერს დაწერდით, პლუს კომენტარების დატოვებაც გაადვილდებოდა.

    ОтветитьУдалить
  2. ახლა ვნახე თქვენი კომენტარი, ანუ კიდევ ერთი მინუსი ჩემი ბლოგისა...
    გეთანხმებით რომ ბევრი ბლოგი მაქვს, მაგრამ ამ ყველაფერს ახლა მივხვდი რომ სხვანაირადაც შეიძლებოდა...
    უზომოდ გამიხარდა, მე ხომ თქვენი უჩინარი, მუდმივი მკითხველი ვარ და ვგიჟდები თქვენს ნაწერებზე...

    ОтветитьУдалить
  3. elene martla dzalian magari blogia da dzalian momecona da aqptovanebas ver vmalav...mikvarxar da sheni carmatebebi gamexardeba axal klasac rom migeb2011 cels

    ОтветитьУдалить